вторник, 10 ноември 2009 г.

Панделки и плюшени мечета

Оптимизмът се завръща!

Музика: G. Rossini - William Tell Overture (http://www.youtube.com/watch?v=JkymTHSbWe0)
Произведение: "Студ" – Смирненски (http://www.cpecs.com/libraly/entert/hs_web/P19_22.pdf)


Оптимизмът ми си беше взел малко отпуска послената седмица. Знае много добре, че не трябва да ме оставя сама с всичките тия колебания и върпоси без отговор... Нейсе, направи го. Може би го беше страх от грипа?

Но се завърна, а това е най -важното, нали? Намерих начин да си дам поне още половин година, в която искрено се надявам, че прозрението ще дойде. Е, да, костваше ми едно ужасяващо теледонно обаждане, километричен имейл и няколко пропилени часа от живота ми. Но пък си заслужаваше.

От месеци не съм чела чуждестранни автори и е странно. Никога не съм предполагала, че ще съм така добре запозната с българската литература (макар и само класиците). Ама аз не мислех, че и класическа музика ще слушам и различавам. Как се обръщат нещата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар